LinkedIn annoncering
LinkedIn er et socialt medie med fokus på brugernes professionelle liv. Platformen er primært kendt for, at man kan bygge et netværk af tidligere- og nuværende kolleger, samarbejdspartnere, kunder og andre som man finder det relevant at være i netværk med. Fælles for alle brugere på LinkedIn er, at de har udfyldt sin profil med detaljeret viden om professionel erfaring, uddannelsesniveau, nuværende- og tidligere stillinger, hvilket gør LinkedIn til en meget attraktiv annonceplatform, hvis man skal kommunikere til B2B målgruppen.

Hvad er LinkedIn annoncering?
LinkedIn som marketingkanal er svær at komme udenom hvis man skal ramme B2B målgruppen – eller hvis man blot ønsker at kommunikere til en målgruppe som kan defineres ud fra erhvervserfaring, uddannelse el. lign. En af de helt store fordele ved LinkedIn som annonceplatform er, at samtlige brugere har udfyldt omfattende data om deres professionelle liv, hvilket man kan målrette sin markedsføring efter.
Fordele ved annoncering på LinkedIn:
- Målretning mod bl.a. brancher, virksomhedsnavne og jobtitler.
- Løfter kendskab og top of mind hos beslutningstagere og/eller relevante personer i virksomheder.
- Driver B2B leads og relevant trafik til hjemmesiden.
- Effektivt til employer branding, rekruttering og generel profilering af virksomheden overfor nye medarbejdere.
Er LinkedIn annoncering den rette løsning for dig? Kontakt os i dag »
Opbygning af en LinkedIn kampagne
For at opnå gode resultater med en LinkedIn kampagne, er det vigtigt at gøre sig en række overvejelser inden selve eksekveringen af kampagnen. Vi vil sikre, at du får en værdiskabende kampagne og vi er derfor en sparringspartner gennem hele kampagnen.
Vi har samlet tre faktorer, som er et afgørende fundament for at lykkedes med LinkedIn annoncering.
Vil du vide mere om LinkedIn annoncering?
Vores hold består af profiler med mange års erfaring fra mediehuse, mediebureauer og medieudbydere. Vi har en bred vifte af erfaring fra samarbejder med både større og mindre virksomheder, som vi glædeligt deler ud af.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for sparring til din virksomheds online strategi og eksekvering.
