Display annoncering

Display annoncering er reklamer på nyhedssider som f.eks. eb.dk, bt.dk og tv2.dk, eller andre hjemmesider som har valgt at vise reklamer.

Display annonceringen kan anvendes til forskellige formål og mulighederne for segmentering er mange. En display strategi kan skræddersyes til forskellige formål og målgrupper, hvorfor de fleste annoncører med fordel kan anvende display annoncering i deres digitale markedsføring.

Kontakt os

Hvorfor display annoncering?

Display annoncering kan anvendes til flere formål og med den rigtige strategi kan man kommunikere til målgruppen på flere niveauer af kunderejsen. Nedenstående har vi listet nogle eksempler på det udbytte en display kampagne kan give.

  • Drive relevant trafik til en hjemmeside og/eller webshop, som kan konvertere til salg.
  • Konvertering af de varmeste leads til et salg.
  • Skabe interesse hos brugerne og få dem til at læse mere om et givent produkt eller ydelse på hjemmesiden.
  • Øge kendskab og top of mind til et brand og/eller en butik.

Hos Digital Media har vi stor erfaring med at bygge display strategier til mange forskellige brancher og annoncører. Vi anvender primært Google Marketing Platform /DV360 til afvikling af kampagnerne, hvilket betyder, at vi kan anvende Google’s omfattende data til at målrette kampagnerne og dermed skabe størst mulig effekt for vores kunder.

Opbygning af en display kampagne

SoMe Annoncer

Hvad er formålet med kampagnen?

Kendskab & Top of mind

Trafik til hjemmeside

Salg og konvertering

Hvem er målgruppen?

Geografi, køn, alder

Personer med relevant
søgeadfærd på Google

Personer som har besøgt relevante
hjemmesider via Google

Google segmenter/Inmarket
segmenter

Hvor skal kampagnen vises?

Nyhedssites

Alle hjemmesider

Udvalgte hjemmesider

Apps

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed med at bygge en effektiv display strategi?

Læs mere om Digital Media og kontakt os for rådgivning og sparring vedr. din digitale strategi.

Kontakt os